دسترسي سريع

اخبار اداره کل آرشيو

معارفه سرپرست اداره کل استاندارد فارس

 به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس در مراسمی با حضور آقاي هاشمی مشاور رئیس و دبیر کمیته انتصابات و آقاي آئینی معاون مدیر کل امور هماهنگی استانهای سازمان ملی استاندارد ایران و آقاي ربانی زاده معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس دکتر محمد مهدی رزمجو به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد فارس معرفی شد .

هاشمی مشاور رئیس و دبیر کمیته انتصابات سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه دولت سیزدهم باید زمینه‌ساز شکل‌گیری دولت اسلامی باشد تا حرکت به سوی جامعه و تمدن نوین اسلامی محقق شود، گفت: مقام معظم رهبری در‌ بیانیه گام دوم انقلاب اشاره‌ای به نظریه انقلاب اسلامی دارند و سه مفهوم کارگزار انقلابی ، فرآیند انقلابی و کارکرد انقلابی را بیان می‌کنند

وی تصریح کرد : انتظار از سازمان ملی استاندارد این است که ضامن امنیت مردم ، خدمات و کیفیت کالا در حوزه سلامت باشد و رسالت عمل کردن در این حوزه به معنای واقعی حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است.

محسن ربانی‌زاده ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در این مراسم با بیان اینکه استاندارد جزء لاینفک توسعه است ، اظهار داشت : اگر در این حوزه به شاخصه‌های آن بی‌توجهی شود صنعت ، امنیت غذایی و سلامت مردم صدمه می‌بیند.

محمد مهدی رزمجو سرپرست جدید اداره کل استاندارد فارس نیز در سخنانی بیان کرد : مهمترین وظیفه ما خدمت رسانی به مردم و دفاع از حقوق مردم است و در این راستا تعامل با صنعت ، رفع موانع تولید و افزایش بهره وری در تولید از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی افزود : پاکدستی و ارائه خدمت صادقانه و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از شاخصه های مهم عملکرد اداره کل استاندارد فارس باشد .
وی با بیان اینکه سازمان استاندارد امنیت روانی و سلامت جسمانی را ارائه می‌دهد ، افزود : از این حیث فعالیت آن با سازمان‌های دیگر بسیار متفاوت است و در صورتی که این امنیت مخدوش بشود واکنش‌های بسیاری را در بر دارد.

در این آئین از زحمات مرتضی رهنما مدیر کل سابق قدردانی و محمدمهدی رزمجو به عنوان سرپرست اداره  کل استاندارد فارس معرفی گردید.