دسترسي سريع

اطلاعيه ها آرشيو

زمان مصاحبه حضوري پذيرفته شدگان در آزمون استخدامي سه شنبه 1400/03/11

اطلاعيه مهم
 
داوطلبان گرامی پذیرفته شده در آزمون استخدامی اداره کل استاندارد استان فارس: 

حسب الزامات مقرر در انجام فرآیند مصاحبه تخصصی به این وسیله  نکات ذیل به منظور رعایت عدالت، شفاف سازی، امانتداری و برقراری نظم و ترتیب در انجام مصاحبه  اعلام می گردد:
1- مصاحبه در روز سه شنبه مورخ 1400/03/11  انجام می شود.
2- انجام مصاحبه بر اساس فرمهای مشخص شده مشتمل بر سه عنوان با تعیین مصادیق و حداکثر امتیاز به تفکیک ذیل صورت می پذیرد:
الف ) سوابق آموزشی و پژوهشی (حداکثر30 امتیاز) 
 
ب ) دانش و مهارت شغلی (حداکثر40 امتیاز)
 
پ) روانشناسی (حداکثر 30 امتیاز)
3-استقرارگروههای  مصاحبه بر اساس لیست مصاحبه شوندگان و تاریخ و زمان حضور آنان عبارتند از:
الف) گروه مصاحبه جهت طرح سوالات مربوط به دانش شغلی و مهارت پذیری
ب) گروه روانشناسی جهت انجام مصاحبه روانشناسی 
تبصره: بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی با توجه به مستندات ارائه شده (اطلاعیه قبل) انجام می شود.  
4- نظارت بر حسن انجام امور در گروه های فوق توسط نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره کل بهزیستی استان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین نماینده سازمان ملی استاندارد انجام می پذیرد. 
5-مکان مصاحبه ( که با نصب تابلو وعلامت مشخص می شود) واقع در شیراز-خیابان قصردشت-بالاتر از چهارراه مطهری-اداره کل استاندارد استان فارس تعیین شده است

نکات ضروری:
1-پذیرفته شدگان مندرج در لیست پیوست مکلفند با در دست داشتن اصل کارت شناسایی معتبر (کارت ملی- شناسنامه عکسدار)، دوقطعه عکس 4×3 ، اصل مدرک تحصیلی ، اصل کارت پایان خدمت( برای داوطلبین آقا) و گواهی مربوط به امتیاز بومی بودن (برای متقاضیان استفاده از امتیاز مذکور) حداقل نیم ساعت قبل از زمان تعیین شده در محل انجام مصاحبه حضور یابند.
2-پذیرفته شدگان با مراجعه به لیست می بایست از تاریخ و زمان مصاحبه خود اطلاع دقیق حاصل نموده و به موقع مراجعه نمایند.
3-پذیرفته شدگان مکلفند پس از ارائه مدارک فوق، خود را به مکان  مصاحبه روانشناسی معرفی و پس از آن بلافاصله خود را به مکان انجام مصاحبه دانش و مهارت شغلی معرفی و به این ترتیب مراحل انجام مصاحبه را تکمیل نمایند.
4- با توجه به لزوم رعایت زمانبندی مقرر در انجام مصاحبه عدم مراجعه به موقع مصاحبه شونده به محل مصاحبه، به منزله غیبت تلقی و فرم مصاحبه با درج عبارت (غیبت) با امضای کمیته مصاحبه صادر می گردد. لذا هر گونه مراجعه بعد از وقت مقرر و طرح درخواست تجدید زمان مصاحبه قطعا به لحاظ زمانبندی معمول، عملی و مقدور نخواهد بود.
5-لیست و منابع مورد نظر به پیوست اطلاعیه، قابل دسترس می باشد.

سایر موارد:
1-رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در کلیه مراحل ضروری است.
2-همکاران و عوامل برگزار کننده مصاحبه تخصصی در اداره کل استاندارد استان فارس نهایت تلاش خود را صرف انجام به موقع (زمانبندی شده) مصاحبه نموده لیکن بروز هرگونه تاخیر احتمالی دور از ذهن نمی باشد لذا از داوطلبان گرامی انتظار می رود در انجام مراحل مصاحبه، شکیبایی نمایند.
3-بنا به تکلیف مقرر، نتیجه نهائی آزمون استخدامی مصاحبه شوندگان پس از جمع بندی نتایج مصاحبه براساس فرم های مربوطه (که جداگانه به تایید مسئولان بررسی مستندات و کار گروه های انجام مصاحبه می رسد ) و با لحاظ نمودن امتیاز و رتبه آزمون کتبی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می گردد، لذا خواهشمند است از هر گونه تماس و مراجعه بعدی و یا انجام مکاتبه جهت اخذ نمره و رتبه خودداری نمایید
4-اعضای کمیته مصاحبه،در پی یافتن اصلح ترین افراد از بین منتخبان مرحله اول ( آزمون کتبی ) بوده و رعایت انصاف وعدالت و بی طرفی را سرلوحه امور این مصاحبه قرار می دهند. لیکن بدیهی است در این مرحله تعدادی از پذیرفته شدگان واجد شرایط قادر به کسب نمره برتر ( براساس ظرفیت اعلام شده) نخواهند شد .
 

                                                                                                                           اداره کل استاندارد استان فارس