دسترسي سريع

گفت و‌ گوی صمیمی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همکاران اداره کل استاندارد فارس

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در سفر استانی خود با کارکنان بخش های مختلف اداره کل استاندارد استان فارس دیدار و گفت و گو کرد .
در این دیدار همکاران اداره کل استاندارد استان فارس مسائل و نکات مورد نظر خود را مطرح کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس در این دیدار ، دکتر اسلام پناه ، نقش استان فارس در تحقق ماموریت‌ های این سازمان را مهم خواند.

رئيس سازمان ملي استاندارد ايران گفت : نگاه ما به فارس ، استاني نيست و به عنوان بخش عظيمي از قلمرو كشور به آن نگاه مي‌كنيم .

دكتر مهدي اسلام‌ پناه شامگاه سه‌شنبه ١٥ شهريور در جمع كاركنان اداره كل استاندارد فارس بيان كرد : ما خود را متعلق به خانواده استاندارد و عضوي از آن مي‌دانيم و به آن افتخار مي‌كنيم .

او كاركنان استاندارد را جزو متخصص ترين و فني ترين نيروها معرفي كرد كه شايد نظير آن كمتر در كشور وجود داشته باشد و افزود : قدردان زحمات همه نيروهاي خدوم اين اداره كل هستيم .

رئيس سازمان ملي استاندارد ايران ابراز اميدواری کرد که از نظرات و پیشنهادات ارزشمند همه كاركنان در دوران تحولي سازمان ملي استاندارد استفاده بهینه شود.

اسلام‌ پناه با تصریح این نکته که تلاش ما بهره وري توان سازماني و ايجاد تحول است ، گفت : ضمن پرورش مديراني توانمند و لايق باید از مديران با انگيزه در بدنه‌هاي مختلف سازمان استفاده شود .

او در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد : شيراز و استان فارس براي ما سنگر و جبهه مهمي محسوب مي‌شود و در تحقق ماموريت‌ هاي سازمان متبوع ، نقش مهمي ايفا مي‌كند .