دسترسي سريع

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد وارد شیراز شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس دکتر مهدی اسلام پناه ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه با هدف دیدار با صنعتگران و شرکت در جلسه شورای استاندارد فارس طی سفری دو روزه ، بعد از ظهر امروز وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد .

دکتر اسلام پناه و هیات همراه در بدو ورود به شیراز مورد استقبال مدیرکل استاندارد ، معاونین و سرپرستان اداره کل و معاونت اقتصادی استانداری فارس قرار گرفت .

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در روز نخست سفر دو روزه خود به استان به دیدار خانواده شهید مدافع حرم در شیراز می‌رود و پس از آن با کارکنان اداره کل استاندارد فارس دیدار می‌‌کند .

ادای احترام و زیارت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و حضور در این حرم مطهر از دیگر برنامه‌های روز نخست سفر رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به استان فارس است .

دکتر اسلام پناه در روز چهارشنبه ۱۶ شهریور و در دومین روز از سفر خود با فرمانده سپاه فجر استان فارس دیدار می‌‌کند و پس از آن در جمع صنعتگران این استان در اتاق بازرگانی حاضر می‌شود  .

دیدار با استاندار فارس ، شرکت در جلسه شورای استاندارد و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده رئیس سازمان ملی استاندارد در استان فارس است .

همچنین بازدید از واحد صنعتی پایان بخش برنامه‌های دکتر اسلام پناه به استان فارس خواهد بود .