دسترسي سريع

دیدار سرپرست و معاونین اداره کل استاندارد با رئیس دادگستری استان فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس در راستای تشریح وظایف و اقدامات قانونی و نظارت های اداره کل استاندارد فارس بر واحدهای تولیدی استان و همچنین بازار عرضه کالا و خدمات دکتر رزمجو سرپرست اداره کل استاندارد فارس بهمراه معاونین این اداره کل با حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل محترم دادگستری استان فارس دیدار و گفتگو کردند .

رزمجو سرپرست اداره کل استاندارد فارس ضمن تشکر از مجموعه دستگاه  قضایی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) و همکاری و تعامل خوب قاضی شعبه ویژه این اداره کل به تشریح وظایف قانونی این اداره در راستای برقراری  امنیت ، سلامت و ایمنی مردم و هم استانی های عزیز پرداخت  .

رزمجو گفت : اين اداره كل در راستاي حفظ سلامت و ايمني مردم ضمن نظارت بر واحدهاي توليدي با اجراي طرح نظارت بر بازار و مراكز عرضه كيفيت محصولات داخلي را كنترل مي نمايد  .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان در این دیدار از تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی مدیریت و پرسنل اداره کل استاندارد فارس در جهت برقراری ایمنی و سلامت آحاد جامعه و همچنین کنترل بازار توسط کارشناسان این اداره کل تشکر و قدردانی نمود و حمایت کامل مجموعه قضایی استان را از مدیریت و کارشناسان اداره کل استاندارد فارس در راستای انجام وظایف محوله به استاندارد فارس را اعلام نمود .