social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

دوشنبه1402/6/27

08:43:4

349

تجلیل از منتخبین و برگزیدگان جایزه ملی کیفیت در جلسه شورای استاندارد استان فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس، در حاشیه اولین جلسه شورای استاندارد استان که با حضور استاندار فارس و مدیران دستگاههای اجرایی عضو شورای استاندارد استان در سالن شهید قاضی استانداری برگزار گردید از منتخبین استانی جایزه ملی کیفیت، تجلیل شد.
در مراسم اهدای هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت که با  شرکت ۵۰۰ متقاضی دریافت جایزه ملی کیفیت  که ۱۴۷ شرکت آن به مرحله ارزیابی راه یافته بودند و در تهران برگزار شد، تعدادی از شرکت‌های متقاضی بر اساس امتیازات کسب شده، موفق به کسب عناوین مذکور در سطوح و درجات مختلف شدند.
رزمجو مدیر کل استاندارد فارس گفت: در انتخاب واحدهای برتر شرکت کننده در مراسم جایزه ملی کیفیت معیارهایی نظیر حکمت در مدیریت، تفکر جهادی، مسئولیت اجتماعی اسلامی، تکلیف گرایی دینی، اخلاق و معنویت سازمانی به علاوه سایر فاکتورهای کیفیت مطابق مدلهای بین المللی، برای انتخاب برگزیدگان مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته است.
در این مراسم توسط استاندار فارس و مدیر کل استاندارد استان فارس از شرکت‌های استانی که موفق به دریافت گواهی اهتمام به کیفیت شده بودند تجلیل شد.
لازم به ذکر است که دو شرکت استانی که موفق به دریافت گواهینامه اشتهار 2 و 3 ستاره شده بودند، جوایزشان در مراسم جایزه ملی کیفیت و توسط رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و دبیر کل
موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) پیشتر اهدا شده بود.