دسترسي سريع

منشور اخلاقی - دومبيشتر
1399/12/17 یکشنبه


منشور اخلاقي
اداره كل استاندارد فارس

-
رعایت نظم ، انضباط ، ادب و اخلاق اسلامی با مراجعان جهت حفظ کرامت انسانها
- التزام در جهت اجرای قوانین و مقررات در اداره کل استاندارد فارس
- صبر ، حوصله ، بردباری و متانت در هنگام رسیدگی به مشکلات مراجعان
- بکارگیری روشهای مستند شده جهت هم افزایی و شفافیت در انجام کلیه امور و فعالیت ها
- بهبود مداوم در تمام شئونات سازمانی از جمله فرایندها و خدمات از طریق به کارگیری اصول سیستم مدیریت کیفیت
- تعیین رضایتمندی مراجعان با به کار گیری سیستم مدیریت کیفیت بر اساس زمان بندی مشخص
- استقبال از نظرات ، انتقادات و پیشنهادات ارباب رجوع در جهت بهبود کیفیت فرآیندها و خدمات
- تعامل با سازمانها و ادارات جهت تسریع در ارائه خدمات به مراجعان
- پرهیز از بکارگیری سلیقه شخصی و راهکارهای پیچیده و مبهم توسط کارکنان در مواجه با ارباب رجوع و بکارگیری اقدامات اصلاحی در موارد احتمالی
- اهتمام در توزیع امکانات و فرصتها به صورت عادلانه و ارائه اطلاعات صحیح به ارباب رجوع
- توسعه ، ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد در جامعه
- ارائه خدمات با کیفیت به جامعه ، جهت ارتقاء ایمنی و بهداشت مردم
- پرهیز از اظهارنظر در مورد مطالبی که علم و آگاهی کافی در خصوص آنها موجود نیست.
1399/5/7 سه‌شنبه
اطلاعيه جديد



اخیرا افرادی کلاهبردار با معرفي خود به عنوان كاركنان اداره كل استاندارد، طی تماس تلفنی و به روش مهندسي اجتماعي به منظور جلب اعتماد، درخواست مبالغي به عنوان قرض نموده كه پس از دريافت، متواري مي‌گردند.
لذا از تمام ذينفعان خواهشمند است ضمن افزايش سطح هوشیاری خود در مقابل این‌گونه درخواست‌ها، در صورت هر گونه تماس مشکوک، مراتب در اسرع وقت به دفتر حراست اداره كل استاندارد فارس(36292729) اعلام گردد.
1399/4/28 شنبه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان ملی استاندارد ایران می باشد
1399/4/24 سه‌شنبه